úterý 8. března 2011

Jak to bylo s lékárničkami

Kancelář poslance ČR.
"Nazdáár, ty vole, tebe už sem neviděl..., že se neozveš, co máma, už je to lepší? Dáme vizoura?"
"Čus, jo, díky, je jí líp. Nalej. Ale proč sem tady. Potřeboval bych nějaký rito, ty dva hotely, cos mi dal loni, už jsem dostavěl, neni co dělat."
"Hm, to nebude tak lehký, už nejsem na místním rozvoji, letos mi dali dopravu, do tý ty nic neděláš. Píše, co?"
"Ty vole, to neni problém, za dvě hodinky sem tady se živnostňákem na co chceš, hlavně když to posype."
"Tak se na to podíváme. Chceš stavět silnice?"
"Ne, silnice ne, Bárta teď blbne v Ústí, bůhví, kdy by se dostal i k nám. Popojedem."
"To je fakt, nebudeme ho dráždit. Tak co díry v silnici, řekneme, že máš nejlepší maltu a budeš záplatovat. Už jsi stavěl, na to nebudeš potřebovat ani nový papíry."
"Jenže, ty vole, mě už ta zedničina nebaví. Tam sou hovno lidi, s cikánama nevíš, jesli ti přijdou do práce a ukrajinci to samý - nemá to pořádný papíry, furt dohadování s těma imigračníma blbečkama."
"To je fakt, na to dáme další kolo! Ty vole, mám to! To je paráda! Nakoupíš si obvazy a takový ty pičoviny a budeš z nich skládat lékárny do aut! Dyť je to jednoduchý! Nakoupíš to řekněme za kilčo, prodáme to za, no, ať nežeru, tři kila, ňáký drobný sežere to tam naskládat, takže vejdělek na jedný lékárně bude třeba stopade. V republice je asi šest a půl mega aut, podej mi tu kalkulačku, to máme ... do prdele, votevřeme další flašku!!"
"Ale lidi už lékárny maj, ne?
"Seš blbej, nebo co? Řekneme, že komise pro ... třeba nehodovost ... došla k závěru, že v lékárně musí bejt nová restuta ... resituč .... no prostě ta maska a lidi si budou muset koupit novou!"
"A ty víš, jak to protlačit? Rozumíš, kolik to bude stát?"
"Neměj péči, při tom, co si nahrábneš, tě to ani nezasvrbí."
"Tak fajn, na naše ..."
"Na nás!"
"Ty hele, jenže to je taková jednorázovka, za půl roku mě tady máš zase."
"Ty vole, to je fakt. Tak potom uděláme vopravdickou komisi, tam si sednu já a seženu ňáký známý a my potom dojdeme k závěru, že s tím lidi neumí pracovat a uděláš zase nový lékárny."
"A lidi budou zase kupovat. Ještě, že tě tady mám."
"Vždyť proto sem tady, ty vole, pro lidi, ne?"

2 komentáře:

J-Lo řekl(a)...

Dobrej vzorek ;)

Anonymní řekl(a)...

a vvvvono, tty vvoole tto tttak jeeje fffakkt ttak:-))
p.p.s