úterý 10. listopadu 2009

Parkující ženy a malí muži

Víte, proč ženy neumějí parkovat?
Protože je muži pořád přesvědčují, že 12 cm je ve skutečnosti 25cm.
-
Dnes jsem pomáhal jedné paní vyjet z řady zaparkovaných automobilů. Auta stála kolmo k chodníku, stačilo jenom natočit kola rovně a mohla vyjet. Ale byl to neřešitelný problém. Tak jsem s tím vyjel já a alespoň jsem zjistil, že dvacet let starý fiat má pohodlnější sedačky, než nová fabie.
-
Dáma si nevěděla rady, tak si řekla o pomoc. Oč je to lepší, než jiná slečna ve focusu, která mne naštvala minulý týden, když se pokoušela vyjet z řady podélně parkujích aut. Auta před a za ní brala jako mantinely, kterých, když se dotkla, poznala, že už dál nemá couvat. Mně to bylo vcelku jedno, stál jsem před ní, takže si akorát pomuchlala espézetku o mojí kouli.
-
Jistě, nárazníky jsou od slova narážet. U dědovy škodovky, nebo mého šuplíku, by se tak asi daly ještě použít, ale u nových aut s nárazníky nalakovanými, s integrovanými čidly, už je to o hlubokém sahání do peněženky.
-
Co z toho vyplývá? Chlapi, buďte spokojení s tím, co máte a přestaňte jim něco nalhávat.

1 komentář:

rupr řekl(a)...

Šikovný řemeslník si vystačí s průměrným kladivem, nešikovi velké kladivo nepomůže.