čtvrtek 18. června 2009

Píchání

Před 196 lety byl Napoleon poražen u Waterloo. Když se mu donesla zpráva, že se bitva pro něj nevyvíjí úplně nejlépe, zvolal prý "Merde!". V dané situaci mu to nikdo, myslím, neměl za zlé. Podivnější by bylo, kdyby řekl něco ve smyslu "Jářku, to je ale zatrolená situace".
Napoleon byl sprostý. Moje spolužačka mi nedávno vysvětlovala, proč nepoužívá plnící pero, bojí se prý, že by jí jednou vystříklo a zašpinilo všechno na stole. Při slově VYSTŘÍKLO se celá třída otočila. A to nebyla zdaleka tak sprostá jako Napoleon.
To už jsme na tom tak špatně, že slova jako honit, stříkat, nebo žalud jsou, řekněme, faux-pasní?
-
I když, přiznám se, při představě, že divoký kanec žere žalud, mne začne bolet v rozkroku.

2 komentáře:

J-Lo řekl(a)...

Že ty si chceš taky zvýšit návštěvnost :-D

Unknown řekl(a)...

Moje svině

Začala mně honit
koukal jsem na ni dlouho
jak olizuje žalud
pak mi vystříklo pero
den jako den