středa 3. října 2007

Reality show jménem Česká pošta

V sobotu 22. září jsem si posílal z Kadaně do Českých Budějovic tři balíky. K jejich zabalení jsem použil krabice, které je možno koupit přímo na poště, v mém případě to byly ty největší. Poslal jsem si oblečení (nejaké nevyžehlené, nějaké špinavé, zimní a potom oblečení a potřeby na kolo), které jsem mohl ten týden ještě postrádat.
V úterý 25. září dorazily dva balíky se zimními a cyklistickými potřebami. Třetí balík s většinou mého prádla nikoli. Čekal jsem do včerejška a šel se na poštu zeptat, kde by se asi mohla moje zásilka zatoulat a je-li možné nějak zjistit její polohu. Paní u přepážky mi sdělila, že na doručení balíku má pošta 5 pracovních dní a potom ještě 10 dní rezervu, že mám tedy počkat, nebo podat reklamaci. Tu jsem tedy podal a dozvěděl se, že do patnácti kalendářních dní mi přijde POŠTOU oznámení, co se stalo s mým balíkem a jak se to bude řešit.
Nemám tedy co na sebe, jsem nasraný a při pohledu na nápis ´Dnes podáte, zítra dodáme´ mě něco nepříjemně lechtá v žaludku.

Žádné komentáře: