čtvrtek 20. října 2011

Veřejné prohlášení k incidentu ze dne 20. 10. 2011 před garáží domu č.p. 1512-1511, ul. Koželužská v Kadani

Dnes, 20. října 2011 v odpoledních hodinách jsem zastavil svůj vůz s přívěsným vozíkem před garážemi domu č.p. 1512-1511, ul. Koželužská v Kadani a tím jsem majiteli krajní garáže znemožnil přístup ke garáži. Toto se stalo z důvodu vykládky sádrokartonových desek a stavebních tvárnic a odnosu toho materiálu do rekonstruovaného bytu ve jmenovaném domě č.p. 1512-1511 a také z důvodu velice špatné parkovací situace v celé ulici. Celá vykládka materiálu trvala 15 minut.
Po jeho hrubém slovním napadení jsem jej nazval hulvátem, na kterémžto výroku trvám.
Dodávám, že k podobným vykládkám materiálu spojených s chvilkovým blokováním garáží jmenovaného domu přistupuji často, vzhledem k již zmíněné špatné parkovací situaci v ulici, a vždy na slušné upozornění majitelů garáží umožním jejich přístup.
Vzhledem k již zmiňovanému arogantnímu a hrubému slovnímu napadení ze strany majitele krajní garáže došlo k hádce a k již zmiňovanému označení majitele garáže za hulváta.
Incidentu nelituji, opakuji, že trvám na všem, co jsem při dané hádce řekl a doufám v lepší sousedské vztahy.

2 komentáře:

zuzna řekl(a)...

takže koukám, rekonstrukce vrcholí:) jen tak dál, sousede:-D

elvin řekl(a)...

Váš blog je skvělá líbí se mi to, čekám na svou přítomnost na mém blogu http://skrtu.blogspot.com