pátek 27. června 2008

Do Budějovic a zase zpátky

Za tři roky života v Budějicích jsem nasbíral mnoho věcí, které se pak nedaly poslat poštou, či odvézt vlakem. Bylo tedy třeba vypůjčit si auto:
Půjčil jsem si vůz Suzuki Swift 1,0 GLS ...


... byl jsem velmi rád, protože rád řídím a v autech se dost vyznám. Vím, že mají volant ...
... taky řadicí páku ...... vím, že auta musí mít kola ...
... a že se zapínají klíčkem ...
... toto auto bylo navíc vybaveno supermoderním rádiem, do kterého se daly strkat kompaktní disky a dokonce digitálně blikalo ...

... v autech je ale i dost věcí, kterým nerozumím ...
... během jízdy jsem užíval nejmodernější vybavení, abych byl velkej frajer ...
... i přesto jsem ale do Budějic dorazil, asi kvůli provozu, až za tři a půl hodiny...
... po cestě jsem pak viděl mnoho věcí důležitých k provozu.Nakonec tedy tisíckrát děkuji Honzovi a Věrce, že mi svůj Suzuki Swift 1,0 GLS půjčili.

Žádné komentáře: